Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení zapalování a vstřikování paliva ve spalovacích motorech
Nejedlý, Vladislav ; Mikulčík, Aleš (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
V bakalářské práci na téma Řízení zapalování a vstřikování paliva ve spalovacích motorech jsem se převážně zabýval systémy používanými v dnešních automobilech. Tato práce podrobněji pojednává o jednobodovém a vícebodovém systému vstřikování paliva, uvádí jejich součásti a popisuje funkčnost uceleného systému.
Univerzální automobilová palubní jednotka s řízením předstihu
Ambrož, Milan ; Pospíšil, Martin (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem univerzální palubní jednotky pro starší dvoutaktní automobily s řízením předstihu zapalování motoru. Jako doplňková funkce je zobrazování údajů spojených s provozem vozidla. Při návrhu byly zohledněny také požadavky majitelů vozidel, pro která je jednotka určena.
Návrh dvoudobého motoru
Kalenda, Tomáš ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh a konstrukci motocyklového dvoudobého zážehového motoru. Tento jednoválcový motor o zdvihovém objemu 50 ccm vychází z geometrie skutečného motoru společnosti Blata o zdvihovém objemu 40 ccm. V nově zkonstruované pohonné jednotce jsou zachovány některé hlavní části původního motoru. Byl proveden rozbor sil klikového mechanismu a pevnostní kontrola pístu a ojnice. Práce také obsahuje návrh technologie výroby válce.
Univerzální automobilová palubní jednotka s řízením předstihu
Ambrož, Milan ; Pospíšil, Martin (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem univerzální palubní jednotky pro starší dvoutaktní automobily s řízením předstihu zapalování motoru. Jako doplňková funkce je zobrazování údajů spojených s provozem vozidla. Při návrhu byly zohledněny také požadavky majitelů vozidel, pro která je jednotka určena.
Návrh dvoudobého motoru
Kalenda, Tomáš ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh a konstrukci motocyklového dvoudobého zážehového motoru. Tento jednoválcový motor o zdvihovém objemu 50 ccm vychází z geometrie skutečného motoru společnosti Blata o zdvihovém objemu 40 ccm. V nově zkonstruované pohonné jednotce jsou zachovány některé hlavní části původního motoru. Byl proveden rozbor sil klikového mechanismu a pevnostní kontrola pístu a ojnice. Práce také obsahuje návrh technologie výroby válce.
Řízení zapalování a vstřikování paliva ve spalovacích motorech
Nejedlý, Vladislav ; Mikulčík, Aleš (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
V bakalářské práci na téma Řízení zapalování a vstřikování paliva ve spalovacích motorech jsem se převážně zabýval systémy používanými v dnešních automobilech. Tato práce podrobněji pojednává o jednobodovém a vícebodovém systému vstřikování paliva, uvádí jejich součásti a popisuje funkčnost uceleného systému.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.